fredag den 18. juli 2014

Hvorfor?

.. Der er et af de spørgsmål der løber gennem mit hovede.. HVER nat.
 
Kender i det, at man ligger og tænker, lige inden man falder i søvn? Ja..
    Jeg har valgt at kalde min blog "stormen før stilheden", da det er det modsatte af ordsproget "stilheden før stormen". Min hjerne er nemlig  ikke til at stoppe... En tikkende bombe, når jeg først har lagt mig på puden.

Mon man tænker sådan hver dag? Men først lægger mærke til det, når man ligger alene på sit mørke værelse uden lyd? - lidt ligesom efter en koncert. Man ved det har været rigtig højt, når selv stilheden er støjende. Haha.

Men det var bare en lille smagsprøve. Jeg håber i vil følge med, da jeg selv synes, at nogle af tingene er spændende!
    Og det er interessant, at man pludselig kommer så langt ud, ik'?

Mc.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar